Karta Podarunkowa - 100zł

30 dni na zwrot
Kurier DHL lub Inpost Paczkomaty 24/7 darmowa dostawa od 250 zł
Szybkie zwroty

Brutto:

100,00 zł
30 dni na zwrot
Kurier DHL lub Inpost Paczkomaty 24/7 darmowa dostawa od 250 zł
Szybkie zwroty

Karta podarunkowa o wartości 100 złotych to doskonały pomysł na prezent. Wykonana z wysokiej jakości papieru, zapakowana w elegancką kopertę. Karta podarunkowa posiada unikalny kod wydrukowany na h...

Karta podarunkowa o wartości 100 złotych to doskonały pomysł na prezent. Wykonana z wysokiej jakości papieru, zapakowana w elegancką kopertę. Karta podarunkowa posiada unikalny kod wydrukowany na hologramie. Kartę można zrealizować w sklepie internetowym, jak i w salonach stacjonarnych.

Jak dokonać zakupu w sklepie internetowym za pomocą karty podarunkowej? 
1. Wybierz produkty, które Ci się spodobały i przejdź do składania zamówienia
2. Wybierając sposób dostawy, w okienku uwagi do zamówienia, wpisz hasło „kartapodarunkowa+kod z karty”, np. kartapodarunkowa12345
3. W metodach płatności wybierz płatność przelewem bankowym, klikając opcję „Zapłać Przelewem”
4. Jeżeli środki znajdujące się na karcie podarunkowej są niższe niż wartość zamówienia, brakujące środki zapłać metodą płatności-przelew bankowy
5. Jeżeli środki znajdujące się na karcie podarunkowej są wyższe niż wartość zamówienia, nie dokonujemy zwrotu różnicy w cenie.

Karta podarunkowa jest ważna przez okres 6 (sześciu) miesięcy od daty jej zakupu.
Po więcej szczegółów zapraszamy tutaj.

Dziękujemy za zakupy!

Jak dbać o swoją bieliznę?

Nie suszyć w suszarce

Nie suszyć w suszarce

Nie prasować

Nie prasować

Nie wybielać

Nie wybielać

Prać ręcznie

Prać ręcznie

Nie czyścić chemicznie

Nie czyścić chemicznie

Karta podarunkowa o wartości 100 złotych to doskonały pomysł na prezent. Wykonana z wysokiej jakości papieru, zapakowana w elegancką kopertę. Karta podarunkowa posiada unikalny kod wydrukowany na hologramie. Kartę można zrealizować w sklepie internetowym, jak i w salonach stacjonarnych.

Jak dokonać zakupu w sklepie internetowym za pomocą karty podarunkowej? 
1. Wybierz produkty, które Ci się spodobały i przejdź do składania zamówienia
2. Wybierając sposób dostawy, w okienku uwagi do zamówienia, wpisz hasło „kartapodarunkowa+kod z karty”, np. kartapodarunkowa12345
3. W metodach płatności wybierz płatność przelewem bankowym, klikając opcję „Zapłać Przelewem”
4. Jeżeli środki znajdujące się na karcie podarunkowej są niższe niż wartość zamówienia, brakujące środki zapłać metodą płatności-przelew bankowy
5. Jeżeli środki znajdujące się na karcie podarunkowej są wyższe niż wartość zamówienia, nie dokonujemy zwrotu różnicy w cenie.

Karta podarunkowa jest ważna przez okres 6 (sześciu) miesięcy od daty jej zakupu.
Po więcej szczegółów zapraszamy tutaj.

Dziękujemy za zakupy!

Jak dbać o swoją bieliznę?

Nie suszyć w suszarce

Nie suszyć w suszarce

Nie prasować

Nie prasować

Nie wybielać

Nie wybielać

Prać ręcznie

Prać ręcznie

Nie czyścić chemicznie

Nie czyścić chemicznie

Na terenie Rzeczpospolitej Polskiej dostawa realizowana jest za pośrednictwem:

  • firmy kurierskiej DHL – czas dostawy maksymalnie 2 dni robocze
  • firmy kurierskiej Inpost - paczkomaty - czas dostawy maksymalnie 2 dni robocze.

Przesyłki z miejscem dostawy na terenie Unii Europejskiej realizowane są za pośrednictwem:

  • Firmy kurierskiej – czas dostawy maksymalnie od 4 do 7 dni roboczych

Realizacja zamówienia w sklepie internetowym wynosi maksymalnie 7 dni roboczych liczone od momentu złożenia zamówienia. Koszt dostawy poniżej.

Dostawa na terenie Polski

Forma dostawy Wartość zamówienia płatność przelewem, e-przelewem lub kartą płatność za pobraniem
Kurier DHL Do 250zł 15zł 18zł
Paczkomaty Inpost Do 250zł 12zł -
Kurier DHL Powyżej 250zł Pokrywa Samanta
Paczkomaty Inpost

Dostawa na terenie UE

Kraj dostawy Koszt dostawy
Austria 89,00 zł
Belgia 89,00 zł
Bułgaria 119,00 zł
Chorwacja 99,00 zł
Cypr 229,00 zł
Dania 89,00 zł
Estonia 99,00 zł
Finland 119,00 zł
Francja 99,00 zł
Francja - Korsyka 189,00 zł
Grecja 169,00 zł
Hiszpania 169,00 zł
Hiszpania - Baleary 299,00 zł
Hiszpania - Wysp. Kanaryjskie 499,00 zł
Holandia 89,00 zł
Irlandia 119,00 zł
Litwa 89,00 zł
Luksemburg 89,00 zł
Łotwa 99,00 zł
Malta 169,00 zł
Niemcy 59,00 zł
Portugalia 119,00 zł
Portugalia - Azores, Madera 259,00 zł
Republika Czeska 69,00 zł
Rumunia 99,00 zł
Słowacja 69,00 zł
Słowenia 89,00 zł
Szwecja 119,00 zł
Węgry 89,00 zł
Włochy 119,00 zł

Chcesz zwrócić/wymienić zakupiony towar lub złożyć reklamację? Sprawdź, jak to zrobić.

Zwroty, czyli prawo odstąpienia od umowy

Możesz dokonać zwrotu zakupionej bielizny w ciągu 30 dni od momentu, w którym otrzymałaś paczkę z przesyłką. Nie musisz podawać przyczyny swojej decyzji, wystarczy, że poinformujesz nas o chęci zwrotu części lub całości zamówienia. Jak to zrobić? Po pierwsze, wypełnij formularz zwrotu (gotowy formularz zwrotu możesz pobrać tutaj). Możesz także napisać go samodzielnie – pamiętaj o podaniu wszystkich danych zamówienia: datę jego złożenia, listę zakupionych towarów, numer zamówienia, kody zwracanych rzeczy. Formularz prześlij do nas wraz ze zwracanymi produktami na adres: Samanta Sp. z o.o., os. 1000-lecia 7, 34-220 Maków Podhalański lub skorzystaj z szybkich zwrotów https://szybkiezwroty.pl/pl/Samanta. Jeżeli skorzystasz z szybkich zwrotów, koszt nadania paczki (12zł) zostanie odliczony od wartości zwracanego towaru.

Co się stanie, jeśli odstąpisz od umowy?

Bielizna wraca do magazynu Samanty, a my zwracamy Ci Twoją płatność nie później niż w ciągu 14 dni od momentu, w którym otrzymaliśmy od Ciebie przesyłkę ze zwrotem. Środki pieniężne zwracamy w taki sam sposób, w jaki dokonałaś płatności za zamówienie. Możesz także zdecydować się na zwrot płatności w innej formie niż pierwotna transakcja – daj nam znać, którą metodę wybierasz. Bez względu na sposób zwrotu płatności, nie ponosisz żadnych dodatkowych opłat za jego wykonanie.

Pamiętaj, aby starannie zapakować zwracany towar, aby uchronić go przed ewentualnym uszkodzeniem lub zniszczeniem podczas transportu. Biustonosze, gorsety i stroje kąpielowe odeślij w twardym kartonie. Paczkę wysyłasz do nas na własny koszt – nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem oraz nie odbieramy paczek wysłanych do paczkomatu. Możesz skorzystać z szybkich zwrotów, koszt nadania paczki (12zł) zostanie odliczony od wartości zwracanego towaru.
Odpowiadasz finansowo za ewentualne zmniejszenie wartości towaru, wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Wymiana bielizny

Nie trafiłaś z rozmiarem? Spokojnie, nie musisz od razu zwracać bielizny, możesz ją wymienić. Aby to zrobić, skontaktuj się z obsługą sklepu samanta.pl telefonicznie (+48 33 874 90 09  lub +48 694 457 081) lub wysyłając wiadomość na adres e-mail sklep@samanta.pl. Przeprowadzimy Cię przez cały proces wymiany, abyś jak najszybciej otrzymała przesyłkę z wymarzoną bielizną! Paczkę wysyłasz do nas na własny koszt – nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem oraz nie odbieramy paczek wysłanych do paczkomatu. Możesz skorzystać z szybkich zwrotów https://szybkiezwroty.pl/pl/Samanta, koszt nadania paczki (12zł) zostanie odliczony od wartości zwracanego towaru.

Zwroty

1

Wypełnij formularz

Skorzystaj z gotowego formularza zwrotu lub napisz go samodzielnie. Formularz prześlij do nas wraz ze zwracanymi produktami przed upływem 30 dni od momentu otrzymania zamówienia.

2

Zapakuj i wyślij paczkę

Zabezpiecz towar i wyślij go na własny koszt na adres: Samanta Sp.z o.o., os. 1000-lecia 7, 34-220 Maków Podhalański. Możesz skorzystać z szybkich zwrotów, koszt nadania paczki (12zł) zostanie odliczony od wartości zwracanego towaru.

3

Czekaj na wiadomość od nas

Wrócimy do Ciebie z wiadomością zwrotną tak szybko, jak to możliwe. Zwrot płatności otrzymasz najpóźniej w ciągu 14 dni od momentu, w którym dotrze do nas Twoja paczka ze zwracanym towarem.

Reklamacja

Chcesz zareklamować bieliznę Samanta? Masz prawo do zgłoszenia reklamacyjnego – skontaktuj się z nami telefonicznie (+48 33 874 90 09 lub +48 694 457 081) lub za pośrednictwem poczty elektronicznej (sklep@samanta.pl). Zgłaszając reklamację, musisz podać imię i nazwisko lub nazwę zamawiającego towar, numer zamówienia, opisać przedmiot reklamacji oraz wskazać żądanie związane z wadliwością towaru. Wzór formularza zgłoszenia reklamacyjnego możesz pobrać tutaj

Reklamowany towar musisz także przesłać na własny koszt na nasz adres: Samanta Sp. z o.o., os. 1000-lecia 7, 34-220 Maków Podhalański.

Zgłoszenia reklamacyjne rozpatrujemy w terminie do 14 dni od momentu otrzymania reklamowanego produktu.

1

Wypełnij formularz

Wypełnij formularz zgłoszenia reklamacyjnego i wyślij go na adres e-mail sklep@samanta.pl. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, dzwoniąc pod numer +48 33 874 90 09 lub +48 694 457 081.

2

Zapakuj i wyślij paczkę

Zabezpiecz odpowiednio reklamowany towar i prześlij go na własny koszt na adres: Samanta Sp. z o.o., os. 1000-lecia 7, 34-220 Maków Podhalański.

3

Czekaj na wiadomość od nas

Wrócimy do Ciebie z wiadomością zwrotną tak szybko, jak to możliwe. Zgłoszenia reklamacyjne rozpatrujemy nie później niż w ciągu 14 dni od momentu, w którym dotrze do nas Twoja paczka z reklamowanym towarem.