Chcesz zwrócić/wymienić zakupiony towar lub złożyć reklamację? Sprawdź, jak to zrobić.

Zwroty, czyli prawo odstąpienia od umowy

Możesz dokonać zwrotu zakupionej bielizny w ciągu 30 dni od momentu, w którym otrzymałaś paczkę z przesyłką. Nie musisz podawać przyczyny swojej decyzji, wystarczy, że poinformujesz nas o chęci zwrotu części lub całości zamówienia. Jak to zrobić? Po pierwsze, wypełnij formularz zwrotu (gotowy formularz zwrotu możesz pobrać tutaj). Możesz także napisać go samodzielnie – pamiętaj o podaniu wszystkich danych zamówienia: datę jego złożenia, listę zakupionych towarów, numer zamówienia, kody zwracanych rzeczy. Formularz prześlij do nas pocztą tradycyjną na adres: Samanta Sp. z o.o., os. 1000-lecia 7, 34-220 Maków Podhalański.

Pamiętaj, aby formularz wysłać do nas przed upływem terminu prawa do odstąpienia od umowy. W przeciwnym razie nie będziemy mogli przyjąć zwrotu.

Co się stanie, jeśli odstąpisz od umowy?

Bielizna wraca do magazynu Samanty, a my zwracamy Ci Twoją płatność nie później niż w ciągu 14 dni od momentu, w którym otrzymaliśmy od Ciebie przesyłkę ze zwrotem. Środki pieniężne zwracamy w taki sam sposób, w jaki dokonałaś płatności za zamówienie. Możesz także zdecydować się na zwrot płatności w innej formie niż pierwotna transakcja – daj nam znać, którą metodę wybierasz. Bez względu na sposób zwrotu płatności, nie ponosisz żadnych dodatkowych opłat za jego wykonanie.

Pamiętaj, aby starannie zapakować zwracany towar, aby uchronić go przed ewentualnym uszkodzeniem lub zniszczeniem podczas transportu. Biustonosze, gorsety i stroje kąpielowe odeślij w twardym kartonie. Paczkę wysyłasz do nas na własny koszt – nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem oraz nie odbieramy paczek wysłanych do paczkomatu.

Odpowiadasz finansowo za ewentualne zmniejszenie wartości towaru, wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Wymiana bielizny

Nie trafiłaś z rozmiarem? Spokojnie, nie musisz od razu zwracać bielizny, możesz ją wymienić. Aby to zrobić, skontaktuj się z obsługą sklepu samanta.pl telefonicznie (+48 33 874 90 09  lub +48 694 457 081) lub wysyłając wiadomość na adres e-mail sklep@samanta.pl. Przeprowadzimy Cię przez cały proces wymiany, abyś jak najszybciej otrzymała przesyłkę z wymarzoną bielizną!

Zwroty

1

Wypełnij formularz

Skorzystaj z gotowego formularza zwrotu lub napisz go samodzielnie. Dokument prześlij do nas pocztą tradycyjną przed upływem 30 dni od momentu otrzymania zamówienia.

2

Zapakuj i wyślij paczkę

Zabezpiecz towar i wyślij go na własny koszt na adres: Samanta Sp.z o.o., os. 1000-lecia 7, 34-220 Maków Podhalański.

3

Czekaj na wiadomość od nas

Wrócimy do Ciebie z wiadomością zwrotną tak szybko, jak to możliwe. Zwrot płatności otrzymasz najpóźniej w ciągu 14 dni od momentu, w którym dotrze do nas Twoja paczka ze zwracanym towarem.

Reklamacja

Chcesz zareklamować bieliznę Samanta? Masz prawo do zgłoszenia reklamacyjnego – skontaktuj się z nami telefonicznie (+48 33 874 90 09 lub +48 694 457 081) lub za pośrednictwem poczty elektronicznej (sklep@samanta.pl). Zgłaszając reklamację, musisz podać imię i nazwisko lub nazwę zamawiającego towar, numer zamówienia, opisać przedmiot reklamacji oraz wskazać żądanie związane z wadliwością towaru. Wzór formularza zgłoszenia reklamacyjnego możesz pobrać tutaj

Reklamowany towar musisz także przesłać na własny koszt na nasz adres: Samanta Sp. z o.o., os. 1000-lecia 7, 34-220 Maków Podhalański.

Zgłoszenia reklamacyjne rozpatrujemy w terminie do 14 dni od momentu otrzymania reklamowanego produktu.

1

Wypełnij formularz

Wypełnij formularz zgłoszenia reklamacyjnego i wyślij go na adres e-mail sklep@samanta.pl. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, dzwoniąc pod numer +48 33 874 90 09 lub +48 694 457 081.

2

Zapakuj i wyślij paczkę

Zabezpiecz odpowiednio reklamowany towar i prześlij go na własny koszt na adres: Samanta Sp. z o.o., os. 1000-lecia 7, 34-220 Maków Podhalański.

3

Czekaj na wiadomość od nas

Wrócimy do Ciebie z wiadomością zwrotną tak szybko, jak to możliwe. Zgłoszenia reklamacyjne rozpatrujemy nie później niż w ciągu 14 dni od momentu, w którym dotrze do nas Twoja paczka z reklamowanym towarem.