Chcesz zwrócić/wymienić zakupiony towar lub złożyć reklamację? Sprawdź, jak to zrobić.
Zwroty, czyli prawo odstąpienia od umowy
Możesz dokonać zwrotu zakupionej bielizny w ciągu 30 dni od momentu, w którym otrzymałaś paczkę z przesyłką. Nie musisz podawać przyczyny swojej decyzji, wystarczy, że poinformujesz nas o chęci zwrotu części lub całości zamówienia. Jak to zrobić? Po pierwsze, wypełnij formularz zwrotu (gotowy formularz zwrotu możesz pobrać tutaj). Możesz także napisać go samodzielnie – pamiętaj o podaniu wszystkich danych zamówienia: datę jego złożenia, listę zakupionych towarów, numer zamówienia, kody zwracanych rzeczy. Formularz prześlij do nas wraz ze zwracanymi produktami na adres: Samanta Sp. z o.o., ul. Kolejowa 14, 34-220 Maków Podhalański lub skorzystaj z szybkich zwrotów https://szybkiezwroty.pl/pl/Samanta. Jeżeli skorzystasz z szybkich zwrotów, koszt nadania paczki (14zł) zostanie odliczony od wartości zwracanego towaru.
Co się stanie, jeśli odstąpisz od umowy?
Bielizna wraca do magazynu Samanty, a my zwracamy Ci Twoją płatność nie później niż w ciągu 14 dni od momentu, w którym otrzymaliśmy od Ciebie przesyłkę ze zwrotem. Środki pieniężne zwracamy w taki sam sposób, w jaki dokonałaś płatności za zamówienie. Możesz także zdecydować się na zwrot płatności w innej formie niż pierwotna transakcja – daj nam znać, którą metodę wybierasz. Bez względu na sposób zwrotu płatności, nie ponosisz żadnych dodatkowych opłat za jego wykonanie.
Pamiętaj, aby starannie zapakować zwracany towar, aby uchronić go przed ewentualnym uszkodzeniem lub zniszczeniem podczas transportu. Biustonosze, gorsety i stroje kąpielowe odeślij w twardym kartonie. Paczkę wysyłasz do nas na własny koszt – nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem oraz nie odbieramy paczek wysłanych do paczkomatu. Możesz skorzystać z szybkich zwrotów, koszt nadania paczki (14zł) zostanie odliczony od wartości zwracanego towaru.
Odpowiadasz finansowo za ewentualne zmniejszenie wartości towaru, wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Wymiana bielizny
Nie trafiłaś z rozmiarem? Spokojnie, nie musisz od razu zwracać bielizny, możesz ją wymienić. Aby to zrobić, skontaktuj się z obsługą sklepu samanta.pl telefonicznie +48 694 457 081) lub wysyłając wiadomość na adres e-mail sklep@samanta.pl. Przeprowadzimy Cię przez cały proces wymiany, abyś jak najszybciej otrzymała przesyłkę z wymarzoną bielizną! Paczkę wysyłasz do nas na własny koszt – nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem oraz nie odbieramy paczek wysłanych do paczkomatu. Możesz skorzystać z szybkich zwrotów https://szybkiezwroty.pl/pl/Samanta, koszt nadania paczki (14zł) zostanie odliczony od wartości zwracanego towaru.
Zwroty
Wypełnij formularz
Skorzystaj z gotowego formularza zwrotu lub napisz go samodzielnie. Formularz prześlij do nas wraz ze zwracanymi produktami przed upływem 30 dni od momentu otrzymania zamówienia.
Zapakuj i wyślij paczkę
Zabezpiecz towar i wyślij go na własny koszt na adres: Samanta Sp.z o.o., ul. Kolejowa 14, 34-220 Maków Podhalański. Możesz skorzystać z szybkich zwrotów, koszt nadania paczki (14zł) zostanie odliczony od wartości zwracanego towaru.
Zwrot płatności
Zwrot płatności otrzymasz najpóźniej w ciągu 14 dni od momentu, w którym dotrze do nas Twoja paczka ze zwracanym towarem.
Reklamacja
Chcesz zareklamować bieliznę Samanta? Masz prawo do zgłoszenia reklamacyjnego – skontaktuj się z nami telefonicznie +48 694 457 081 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej (sklep@samanta.pl). Zgłaszając reklamację, musisz podać imię i nazwisko lub nazwę zamawiającego towar, numer zamówienia, opisać przedmiot reklamacji oraz wskazać żądanie związane z wadliwością towaru. Wzór formularza zgłoszenia reklamacyjnego możesz pobrać tutaj
Reklamowany towar wraz z formularzem reklamacyjnym musisz przesłać na własny koszt na nasz adres: Samanta Sp. z o.o., ul. Kolejowa 14, 34-220 Maków Podhalański.
Zgłoszenia reklamacyjne rozpatrujemy w terminie do 14 dni od momentu otrzymania reklamowanego produktu.
Wypełnij formularz
Wypełnij formularz zgłoszenia reklamacyjnego i wyślij go na adres e-mail sklep@samanta.pl. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, dzwoniąc pod numer +48 694 457 081.
Zapakuj i wyślij paczkę
Zabezpiecz odpowiednio reklamowany towar i wyślij go wraz z formularzem na adres: Samanta Sp. z o.o., ul. Kolejowa 14, 34-220 Maków Podhalański.
Czekaj na wiadomość od nas
Wrócimy do Ciebie z wiadomością zwrotną tak szybko, jak to możliwe. Zgłoszenia reklamacyjne rozpatrujemy nie później niż w ciągu 14 dni od momentu, w którym dotrze do nas Twoja paczka z reklamowanym towarem.