Najczęściej zadawane pytania
Nie pamiętam hasła – jak mogę odzyskać dostęp do konta w sklepie?
- Przy próbie logowania kliknij „Zapomniałeś hasła?”, a następnie wpisz we wskazane miejsce adres e-mail, który użyłaś podczas rejestracji konta. Sprawdź pocztę – wyślemy Ci link tymczasowy, abyś mogła szybko utworzyć nowe hasło i odzyskać dostęp do swojego konta.
Czy muszę zakładać konto, aby zrobić zakupy w sklepie samanta.pl?
- Możesz zrobić zakupy bez zakładania konta. Pamiętaj jednak, że posiadanie konta na stronie samanta.pl wiąże się z wieloma ułatwieniami. Otrzymujesz m.in. dostęp do historii zamówień, możliwość zapisania kilku danych adresowych czy śledzenia procesu realizacji zamówienia.
Dostałam potwierdzenie wysłania do mnie paczki już kilka dni temu, jednak wciąż nie otrzymałam przesyłki. Co mogę zrobić?
- Jeśli jako metodę wysyłki wybrałaś Inpost paczkomat, możesz sprawdzić status przesyłki na stronie https://inpost.pl/ - w formularzu podaj numer listu przewozowego, który wysłaliśmy Ci w wiadomości potwierdzającej nadanie paczki. W przypadku dalszych problemów z lokalizacją przesyłki prosimy o kontakt z najbliższym Urzędem Pocztowym.
- Jeśli wybrałaś dostawę paczki za pośrednictwem firmy GLS, status przesyłki możesz sprawdzić na stronie https://gls-group.com/PL/pl/sledzenie-paczek/, podając numer listu przewozowego. Pomoc w lokalizacji przesyłki zapewnia także BOK GLS.
- Twojej paczki nie ma w paczkomacie/w oddziale firmy kurierskiej? Napisz do nas wiadomość na adres e-mail: sklep@samanta.pl.
Dlaczego nie dostałam wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia?
- W celu wyjaśnienia sytuacji skontaktuj się z nami telefonicznie (+48 694 457 081) lub za pośrednictwem poczty elektronicznej (sklep@samanta.pl). Sprawdzimy, czy Twoje zamówienie zostało poprawnie złożone.
Kiedy otrzymam moje zamówienie?
- Przystępujemy do realizacji zamówienia od razu po zaksięgowaniu Twojej płatności. Jeśli wybrałaś opcję zapłaty przy odbiorze paczki, zamówienie jest realizowane tego samego dnia, w którym je złożyłaś lub w następnym dniu roboczym. W wyjątkowych sytuacjach czas ten może ulec wydłużeniu, o czym Cię niezwłocznie poinformujemy.
Czy mogę zwrócić lub wymienić zamówienie?
- Tak, oczywiście. Możesz zwrócić lub wymienić zarówno część, jak i całość zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zwrotu i wymiany zamówionego towaru znajdziesz tutaj.
Mam kod rabatowy do Waszego sklepu, jak mogę go zrealizować?
- Zrób zakupy w sklepie online i przejdź do koszyka. Poniżej podsumowania Twoich zakupów znajduje się pole „Kod promocyjny” – wpisz tutaj swój kod rabatowy. W przypadku trudności z realizacją kodu rabatowego prosimy o kontakt (sklep@samanta.pl).
Dostałam kartę podarunkową na zakupy w Waszym sklepie online. Jak mogą ją zrealizować?
- Wybierz produkty, które Ci się spodobały i przejdź do składania zamówienia.
- Wybierając sposób dostawy, w okienku „Uwagi do zamówienia” wpisz bez spacji hasło kartapodarunkowa oraz kod z Twojej karty podarunkowej, na przykład kartapodarunkowa12345.
- W metodach płatności wybierz płatność przelewem bankowym (opcja „Zapłać przelewem”).
- Jeżeli środki znajdujące się na karcie podarunkowej są niższe niż wartość zamówienia, brakującą kwotę opłacisz przelewem bankowym.
- Jeżeli środki znajdujące się na karcie podarunkowej są wyższe niż wartość zamówienia, nie dokonujemy zwrotu różnicy w cenie.