Moje preferencje
Zamknij
Język
Dostawa
Zaktualizuj moje preferencje

FAQ

Najczęściej zadawane pytania


Nie pamiętam hasła.

W prawym górnym rogu kliknij na "zaloguj się". Otworzy się okno, na którym należy kliknąć "Nie pamiętasz hasła". Podaj adres email. Na konto pocztowe zostanie wysłana wiadomość. Należy kliknąć na link, który umożliwi utworzenie nowego hasła.

 

Czy muszę zakładać konto, aby dokonać zakupu w sklepie internetowym?

Nie ma obowiązku zakładania konta, aby dokonać zakupu jednak posiadanie konta umożliwia dostęp do historii zamówień i przy kolejnych zakupach nie trzeba ponownie wypełniać danych adresowych i kontaktowych.

 

Otrzymałam/em informację o wysyłce paczki kilka dni temu, ale przesyłka jeszcze nie dotarła.

Przy wyborze przesyłki Pocztą Polską prosimy o kontakt z najbliższym Urzędem Pocztowym; status przesyłki można sprawdzić na stronie http://sledzenie.poczta-polska.pl podając numer listu przewozowego.

Przy wyborze przesyłki przedstawicielem firmy DHL prosimy o kontakt ( infolinia 42 6 345 345 ) ; status przesyłki można sprawdzić na stronie www.dhl.pl podając numer listu przewozowego.

Numer przesyłki wysyłany jest w mailu informującym o wysyłce. W przypadku braku przesyłki na poczcie lub w oddziale firmy kurierskiej prosimy o informacje na adres email: sklep@samanta.pl

 

Nie otrzymałam/em maila z potwierdzeniem złożonego zamówienia?

Prosimy o taką informacje na adres sklep@samanta.pl podając swoje imię i nazwisko, lub telefonicznie 33 874 90 09. Sprawdzimy czy zamówienie zostało poprawnie złożone.

 

Nie podane są terminy dostaw, kiedy mogę się spodziewać realizacji?

Prezentowana bielizna, znajduje się w całości na naszym magazynie. Zamówienia realizujemy tego samego dnia, lub następnego w przypadku zapłaty przy odbiorze, przelewem po zaksięgowaniu wpłaty. W wyjątkowych sytuacjach czas ten może ulec wydłużeniu, o czym Klient jest indywidualnie informowany. Termin realizacji zamówienia to czas między potwierdzeniem złożonego zamówienia, a przekazaniem towaru firmie przewozowej.

 

Czy jeśli rozmiar będzie nieodpowiedni to czy istnieje możliwość zwrotu lub wymiany?

Tak, oczywiście. Szczegółowe informacje na temat zwrotu i wymiany ( http://samanta.pl/zwroty-i-reklamacje )

 

Otrzymałam/em kod rabatowy jak mogę go zrealizować?

Po wybraniu produktów w koszyku znajduje się pole "kody rabatowe" w którym należy wpisać swój kod. W przypadku trudności z realizacją kodu rabatowego prosimy o kontakt mailowy sklep@samanta.pl

 

Jak mogę zrealizować kartę upominkową?

Po wybraniu produktów, w koszyku znajduje się pole "kody rabatowe" w którym należy wpisać numer karty upominkowej. W przypadku trudnosci z realizacją karty upominkowej prosimy o kontakt mailowy sklep@samanta.pl .

 

Czy jest możliwość otrzymania faktury VAT?

Tak, na życzenie Klienta sklep wystawia fakturę VAT, którą dołącza do przesyłki. W przypadku gdy ma być wystawiona faktura, prosimy o podanie danych do faktury podczas składania zamówienia w polu "komentarz do zamówienia".